April april

Bild härifrån

Idag när jag var ute och gick så såg såna där videung. Videungar? En videung flera.. videkissar? Vad heter det egentligen? Aja, fina var det iaf. Kanske skulle knalla dit imorn igen och sno några grenar.

Just det. 1:a april idag, väldigt spännande. Inte några direkta aprilskämt för mig inte,. På fyrans väder imorse visades kanonväder med 22 grader och sol, väldigt fantasifullt. Och deklarationen damp ner i brevinkastet idag också. Känner mig ganska nöjd.

Första april.. alltså endast 20 dagar till födelsedagen. Måste klura ut vad jag vill ha. Speciellt då Jonas alltid har såna problem med fantasin. Nu skall jag bege mig till köket och fixa en dundermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0