Imorn smäller det

Idag har varit ett bra dag trots min hemska natt. Var omöjligt för mig att sova igår kväll, alldeles för många tankar snurrade runt i skallen, så jag gick upp och gjorde nytta istället. Var vaken fram till 3 ungefär. Ruggigt trött imorse men annars har det funkat fint. Fått massa bra grejer gjort. Äntligen fått iväg min ansökan till skolan jag vill börja i till hösten. Så kan man äntligen släppa det från tankarna. Som jag har gått och dragit på det. Så typiskt mig.

Sedan har jag ägnat eftermiddagen till bak. Kokostoppar med choklad, morotsmuffins och även tårtan/kakan är påväg att bli klara. Trevligt trevligt. Mycket märkligt att jag grejat detta med tanke på min knappt 4 timmars sömn inatt. Men iofs hinkade jag i mig en balja (som mor min utbrast när hon fick se min jättekopp) med kaffe innan baket, så då kanske det inte är sä himla märkligt längre. Bra grejer det där. Kaffe. Hoppas bara jag kan somna ikväll. Kanske blir alldeles pirrig i magen inför födelsedagen imorn. Förmodligen inte.
♥ ♥ ♥





Kommentarer
Postat av: J

kaffe is da shieet

2009-04-21 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0