Jorå så att...

Såg att jag faktiskt har lyckats klämma ur mig 20 inlägg. På typ 2 månader bara. Tio inlägg i månaden. Ett inlägg var tredje dag. Inte illa måste jag säga. Mycket imponerad av mig själv. En annan sak jag är imponerad av är att jag redan har fått reklamkommentarer bland mina ytterst få kommentarer. Yes! Det får mig att känna mig stor!

Haha.

Nä men ärligt. Gratissidor. Jag gav gratisbio en chans en gång, för mig är det totalt omöjligt att få poäng verkar det som. Kommer ju verkligen ingenvart. Kändes som om jag har kastat bort mycket av min (inte speciellt) dyrbara tid på att jaga poäng. Totalt meningslöst. Men häromdagen mindes jag sidan Gratisgodis som jag fick för mig att gå med i för ett par år sedan. Så jag loggade in på min gamla inloggning som visade sig finnas kvar. Behövde bara klicka lite här och där och vips så tjänade jag in lite godis. Så nu är elva godisar påväg hem till mig. Inklusive en t-shirt verkade det som. Haha, släng er väggen alla sidor man får presentkort på. Det här ger resultat med detsamma. Dock verkar det som att det kommer dröja evigheter innan mitt paket dyker upp. Är ju väldans spänd på t-shirten. Om jag ens får någon. Den hade jag tjänat in förra gången jag loggade in, alltså två år sedan. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: J

Godiset får jag va?

2009-04-10 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0