Kalas

Bulle + kaka + muffins + saft ... vad blir det?

Jo, födelsedagskalas som det blir imorgon kväll. Fast vi har ingen saft, får byta ut det mot nåt starkare. Men inte för starkt, är lite rädd för att få en 3 dagars baksmälla som jag fick sist. Det var döden. Fy så hemskt. Så synd jag tyckte det var om mig då.

Ikväll var vi och handla lite mat för våra sista pengar, trodde vi. Allt som allt gick på 275 och vi hade bara 273 ynka spänn på vårt matkort. Hade jag bara skippat ena lättdrycken hade det fixat sig. Tog en med svartvinbärssmak. Varför, den är ju inte ens speciellt god? Men men. Inte lätt att ha koll.

Fast lite god tycker jag nog att den är. Faktiskt. Nu blev jag lite sugen. Men nu blir det att hoppa i bingen. Upp tidigt imorn och följa karln till jobbet. Han tycker ju faktiskt att det är läskigt att gå själv. Jag vet nog.

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: J

Rolig du,

säger hon som inte vågar gå på toaletten på natten.

2009-04-24 @ 11:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0