Skärtorsdag, rosa dagen?

Om man kanske skulle ta och önska sig en till tatuering i födelsedagspresent, vet ju redan vad jag vill ha för något. Annars så vill jag ha typ vadsomhelst från Iittala. Framförallt en svart (eller möjligtvis mörkgrå eller knallröd) marimekko skål. Den står nog allra överst på listan. Men annars vadsomhelst. Kanske en Aalto tulpanvas, hur fin som helst. Men lite väl dyr kanske. Men nåt från Alvar Aalto kollektionen vore inte heller så tokigt. Presentkort på Panduro skulle förstås också sitta fint.

Hur många dagar är det kvar nu då.. låt mig se. Endast 12. Tolv dagar. Löjligt lite. Inte ens två veckor. Vet inte om jag är redo än. Eller redo och redo, fyller ju bara tjugoett. Inget speciellt alls med det. Löjligt.

Yes. Rädda Willy på tvn. Denna dagen räddad. Ska hämta Jonas om en halvtimma. Det förstör lite måste jag säga. Men stackarn, inte ska han få gå 10 min i regn. Vet inte ens om det regnar längre iofs. Tänkte ju ta en långpromenad imorse. Men vad ser man utanför fönstret om inte spöregn. Blä. Blev lite lättad iofs, då slapp jag gå ut. Men det behöver ju inte nämnas. Massa svammel här. Men det kanske tar igen det faktum att jag inte skrivit något på typ en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0