090822


Igår blev det bio som sagt, var med mamma och Jonas och tittade på Sommaren med Göran. Kul film med mycket skratt. Men sen vet jag inte om det var så mycket mera än så. Biosalongen i vår lilla stad hade de byggt om, tyckte jag var spännande.

Efter många om och men fick jag barret klippt också. Men det var inte lätt att hitta en tid någonstans, tillslut hamnade jag på ett drop-in-ställe. Visserligen var det billigt, men man fick verkligen vad man betalade för... Bara att sätta sig, klippning av torrt hår (märkligt) och sen var det klart. Men men. Huvudsaken att jag blev av med mina skruttiga hårtoppar. Såg riktigt illa ut. Sen ska jag färga det imorn så kanske man ser representabel inför måndagen.

Idag blev det fyra timmars jobb och slutade redan vid två. Härligt härligt. Att jag har varit ledig i nästan två veckor kändes. Kände mig ringrostig jag. Sen har vi haft mamma här på middag idag och så lite sällskapsspel på det, trevligt! Imorn blir det aktiviteter som gör att dagen går så sakta som möjligt (vill inte att det ska bli måndag). Vad det nu kan vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0