090821

Igår satt vi och spelade Spiderman-monopol tills typ halv två på natten, vi spelade genom två filmer. Kom tvåa av tre, inte jättetokigt. Är desto tröttare idag, men men. Idag kanske det blir en sväng på bio och så måste jag ta mig till en frisör och få barret klippt. Ser just nu förjävligt ut. Jag har typ aldrig varit hos en frisör, alltså en riktig frisör. Tidigare har jag klippt mig hos syrrans kompis, även om han jobbar på en salong så är ju inte det samma sak. Töntig jag är som blir alldeles stressad och nervös över detta, men det är faktiskt allvarliga grejer. Fastän det finns huur många frisersalonger som helst i vår lilla stad har jag ingen aning om var jag ska hitta en bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0