090828

Tänkte vara hurtig och kliva upp ur sängen när Jonas åkte till jobbet runt halv åtta, men det gick ju verkligen inte bra. Så sjukt jävla trött. Fattar inte var den här tröttheten kommer ifrån. Känns inte helt bra. Iaf lyckades jag sätta på tvn och tända lampan i ett försök att läsa lite (började på tredje boken i Twilight-serien) men det dröjde inte länge innan ögonen strejkade. Efter många om och men kravlade jag ut till soffan med täcket under armen för att glo på tv där. Har väl vaknat till liv nu iaf, så illa tvungen då jag ska möta Jonas om en kvart. Kändes som att jag gjorde mig i ordning sovandes. Fast jag tog mig i kragen en kort stund för att städa inne på toan. Den har sett riktigt äcklig ut nu alltför länge. Nu ser det okej ut iaf. Det "synliga" är städat. Sen fattas det torkning och dammsugning av golvet. Som tur är så kamouflerar plastmattan allt skit. Så det får bli nån annan gång.

Har inte fått i mig frulle heller. Men vi ska väl köpa med lunch hem, så det får gå ändå. Känner mig inte speciellt hungrig ändå.

Skönt med helg :) och denna extra lediga dag är jag mycket glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0