090830

Och så är det en ny vecka på gång igen. Börjar inte fören tio imorn, så det är trevligt. Imorn eftermiddag bär det förhoppningsvis av till Uppsala och IKEA med en klasskamrat. Snabba puckar. Men det blir säkert bra. Man behöver alltid grejer därifrån.

Igår åkte mor och jag in till staden. Med några stopp på vägen. Vilket innebar shopping... såklart... Sen for vi in till syrrans jobb och förberedde inför hennes födelsedagsfest. Bland annat förberedde vi drinkar. Jag stod för syrup-pumpandet. Lite kul. Vi gjorde en blåbärsmojito som smakade riktigt bra. Måste prova den hemma nångång. Vilket iofs kan bli svårt då vi inte äger blåbärssyrup. Men det är ett senare problem. Den innehöll iaf frysta blåbär, blåbärssyrup, vodka, mynta, lime, sodavatten och is. Riktigt gott. Sen kom Jonas med sällskap och hämtade mig precis utanför. Kändes inte alltför lockade att åka tunnelbanan själv på kvällen. Så det uppskattade jag massa massa. Älskar dig skruttet.

Nu blir det sällskapsspel.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0