Ännu en arbetsdag avklarad.

När vi käkade middag runt  klockan åtta(!) så satt den förbaskade gamligen och visslade igen. Denna gång leta jag  fram kikaren och kan nu konstatera att det är en tant. Var så ruggigt irriterad när jag inte fick sova pågrund av tanten imorse. När jag berättade om problemet jag hade för Jonas så undrade han varför jag bara inte gick och la mig i vardagsrummet istället. Eeeh... ja, det var ju en bra fråga. Den tanken slog mig faktiskt aldrig. Dumt. Men imorn börjar jag redan kl 8 så då kommer jag inte hinna störas av visslar-kärringen. Skönt det. Skönt att jag även slutar så tidigt som 16 (händer typ aldrig). Då ska vi handla det sista inför resan och även packa klart väskorna. Härligt härligt.

Nu skall hårinpackning sköljas ur och jag ska duschas. Sen sängen. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0