Augusti

Så var veckans jobb avklarat. Härligt med en ledig dag imorn. Sen är det endast 5 dagar och sen åker vi till värmen. Som jag längtat. Som sagt, ska nog bära ned väskan ikväll och börja packa. Om jag har tid. Fullt upp i tvättis för tillfället. Sjukt mycket tvätt. Torkställningen kommer bli proppfull. Vill inte hänga kläderna i torkrummet för där torkar de ändå aldrig.

Hittade en grej jag absolut ska unna mig efter lönen denna månad. Som tack och lov inte kommer fören näst sista dagen på resan. Så att man inte känner att har pengar att göra av med. Det är farligt. Iofs var det ju just så jag kände med denna grej... eh. Jaja. Men en sån här behöver jag. Det är alltså en smyckeshängare jag talar om. Det är något mina egengjorde smycken behöver. Just nu dräller de överallt i bokhyllorna, och mer lär det bli. Så.. Måste ha. Fin är den också. Dock kostar den 298 spänn. Men det är sådant man får ta.

Bild från www.honeyimhome.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0