Första skoldagen

Första skoldagen avklarad. Somnade förvånansvärt lätt igår kväll. Somnade framför nån film men vaknade igen ganska snabbt av att jag själv gav ifrån mig en jättesnark. Helt galet. Blev lite skrämd där ett tag men somnade kort därefter. Morgonen var lite nervös sådär, men så fort jag kom dit började det ge med sig. Blev en ganska kort dag idag med en jättelång lunch och rundvandring och diskussion i smågrupper. Får se vad det blir för något imorn, då vi börjar redan 8.40 istället för 10 som idag. Fick reda på att jag alltid kommer börja 10 på måndagar, 8.40-15.40 tis-tors och eget arbete fredagar. Najs.

Efter skoldagen tog jag mig till H&M och unnade mig en behövlig kofta för min 50 kr-check jag fått. Så den blev nästan gratis. Inte ens en hundring, liksom.

Sen har jag degat i soffan och glott på värdelös tv. Men nu blir det fotbad. Fötterna har behövt det ända sen vi kom hem ifrån Turkiet. Ska även prova pimpstenen jag köpte med mig hem för en tia. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0