Määh

Skrev precis att jag skulle gå och skölja ur hårinpackningen, jomen tjena.. Jag hade ju inte ens haft i någon. Snacka om virrig. Men nu har jag smetat i den och ska låta det sitta ett litet tag och sen blir det duschen.

Hämtade ut paket idag efter jag slutat. Hade beställt nya påslakan och julgardiner till vardagsrummet. Gäller ju att vara i tid angående det sistnämnda. Höhö. De var på rea och kostade endast 69 spänn för två vepor. Wohoo. Och till påslakanen hittade jag någon rabattkod så att jag fick två st för 199 spänn istället för det dubbla. Jag blev nöjd. Tror de kommer passa fint i vårt sovrum. Dessutom är de av 100% bomullssatin istället för bomull som vi har på alla andra. Så nu kommer vi sova gott och lyxigt.



Bild från www.jotex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0