Torsdag lika med helg

Nu är första skolveckan slut, härligt härligt. Då vi har "eget arbete" på fredagar så får man vara hemma och därmed har man 3 dagars helg. Woho :D Trots att jag varit hemma runt två varje dag denna vecka har jag ändå varit totalt slut varje gång jag kommit hem och t.o.m sovit en stund. Galet. Likadant idag. Känns som det varit en lång dag idag. Började med prov 8.40 imorse. Liksom prov.. Redan? Jaja. Gick väl okej antar jag. Mest för att testa oss antagligen. Sen hade vi föreläsning med massa raster hela tiden, märkligt. Sen hade jag 1,5 timmas lunch på det. Tillsist fick vi vara med om nån slags "nollning". De som går klassen över oss gav oss ett varsitt par uråldriga brillor och placerade oss på Stora torget med sånghäften i handen. Ja, sen var det bara att börja sjunga då. Lät väl inte alltför vackert, men vi fick lite pengar av folket som gick förbi. Även polisen började prata med oss. De frågade om vi hade tillstånd för att sjunga så fult som vi gjorde. Haha.

Nu ska det iaf bli väldigt skönt med 3 dagars helg. Välbehövligt. På lördag blir det Stockholm med mor och på söndag blir det Älmsta med Jonas.

Nu: Fun with Dick & Jane

Nighty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0