Trettioåtta månader



Idag firar vi alltså månadsdag. Hela 38 månader. Galet. Massa myspys idag. Känns som hur längesen som helst vi båda var lediga på samma dag och så prickade vi in månadsdagen på en ledig dag. Sen blir det massa jobb tills vi åker iväg. Har kollat vädret ett antal gånger senaste veckan. Ser ut att vara fint. Men är lite bekymrad över att det endast är drygt 21 grader på nätterna. Jag vill ju ha den här superdupervärmen, Thailandsvärmen. Men det här blir säkert bra det också. Åtminstone 35-36 grader på dagen och det är jag helnöjd med.

Jaja. Är alltid överintresserad av vädret. Kan ju hålla det för mig själv. Det jag ville säga var att jag älskar dig snutte, grisen, babe, prutten, pruttgrisen, gurkan, korven, älskling eller vilket namn du nu tycker passar. Har ju några på lager. Ett nytt varje dag. Nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0