090711

Såg filmen Twilight häromdagen, efter en lång tids funderande på om man skulle ha läst boken först, men så blidde det inte alltså. Men jösses vad filmen var bra. Mycket mycket bra. Dock var jag lite rädd när jag skulle sova... inte helt ovanligt. Trodde vi hade vampyrer i lägenheten. Larvig jag är, kommer nog aldrig komma ifrån min hariga sida. Ser inte fram emot när mina egna barn är rädda om kvällarna och säger att de har monster i garderoben och under sängen. Ja, inte är det jag som kommer kunna trösta dem och göra dem trygga.

Hur som helst, efter att ha sett filmen kände jag att jag bara måste jag köpa böckerna. Sagt och gjort, beställde de 3 senaste i pocket från cdon alldeles nyss, som hade de till bra pris. Så jag lär kunna börja läsa nästa vecka. Härligt. Har inte läst nu på länge. Lite synd, man kommer ur det så lätt. Jag måste nästan börja med en ny så snart jag läst ut en. Har så himla många på lager just nu som ligger olästa. Men jag vet inte hur många jag köpt efter jag satte köpgräns för mig på böcker. Många många... Men va sjutton. Jag har ju hela livet på mig.

http://www.barnenspolarbibliotek.se/bibblo/boktips/omslag/4a1abe30dae8b.jpg Ljudet av ditt hjärta -  Stephenie Meyer - Böcker När jag hör din röst -  Stephenie Meyer - Böcker
Bilder från cdon.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0