090716

Happ, ledig dag idag. Min enda på hela veckan. Har kännts bra, men har varit ohyggligt trött. Degade på balkongen några timmar med en bok, sen bestämde mor och jag för att dra och sola. Dessvärre blåste det lite vääl, lite för många moln var det också. Men på det stora hela, helt okej. Nu sitter jag hos mor efter att ha fått middag i magen, nu känner jag mig tröttare än tröttast. Tror hon känner detsamma då hon ligger och snarkar. Imorn blir det lång lång dag på jobbet. Jösses, måste hoppa i säng tidigt. Men ser inte fram emot det då jag är utan sovkamrat. Gillar inte att sova ensam längre. Åtminstone inte då man är helt själv i hela lägenheten. Känns inte bra alls faktiskt. Jaja, sova måste jag. Det får lösa sig. Nä, får väcka mamma och be henne skjutsa hem mig.

Nämnde jag förresten att vårt internet hemma strejkar? Inne på tredje eller fjärde dagen nu. Frustrerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0