090721

Neee.. betten har fortfarande inte försvunnit i pannan. Känner mig som en utomjording i ansiktet. Har knaprat i mig ett piller som Jonas mena på skulle hjälpa. Men jag vet inte. Hittade även ännu en sörja vi köpte i Thailand i höstas som jag har smetat på. Ett blått klet med menthol i.. Står på flarren att den ska hjälpa vid insektsbett. Så jag håller tummarna. Tills dess får jag knalla omkring med blåskiftande panna och lukta halstablett. Har även ett bett i örat som jag bara ville spy på hela dagen idag. Urk. Nog om det.

Nu måste jag ta tag i mina tånaglar som ska klippas och målas. Köpte nytt nagellack förra veckan. Stod till en början och valde mellan två snarlika och sen gick till kassan. Sen när jag målade fingernaglarna igår upptäckte jag att jag såklart köpte fel nagellack. Sur jag blev. Nu var de ju iofs ganska så lika. Men irriterande att jag ställde ifrån mig det jag bestämde mig för och köpte det jag inte skulle ha. Surt. Nu var ju detta fint också såklart. Men har ju redan ett nästan prick likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0