090723

Har precis kollat på Packat & klart och därefter Mitt i naturen... vuxna vi är. Trodde väl aldrig det sistnämna kunde vara intressant, men jodå. Det funka det med. Känner mig trött och slö och funderar på att sova tidigt. Före det läsa ut det sista kapitlet ur boken. Trodde jag skulle läsa ut det igår kväll men icke. Ögonen föll ihop.

Och så var det fredag imorn igen. Känns som att, som jag skrivit så många gånger nu, att det är fredag hela tiden. Förstår inte hur det är möjligt.. Undra om jag ska ta och försöka baka blåbärsmuffins imorn kväll. Hoppas jag känner mig motiverad till det, vilket jag absolut inte gör just nu. Men motivationen kanske dyker upp tills imorn. Hoppas.

Imorn skall det inhandlas kläder på rean på jobbet. Halva rea-priset. Mycket trevligt. Har redan sett ut vad jag ska ha. Efter mina beräkningar så kommer jag inte ens betala en hundring/plagget. Igen, mycket trevligt. Att köpa kläder för under hundra kronor känns alltid bra.

Nä, hade väl kanske inget att säga egentligen. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0