090730

Slutade arbeta kl. 18 idag. Känns som om att man slutar jättetidigt bara för att man slipper stängningen. Riktigt härligt. Endast 7 dagars arbete kvar, sen åker vi iväg på semester. Har börjat knåpa på en packlista redan. Saker som ska köpas och saker som ska skaffas. I helgen tänkte jag nog ta ned väskan från vinden och börja packa. Typ det roligaste jag vet. Däremot är att packa upp det värsta jag vet. Inte ovanligt att väskan står i veckor utan att jag rör den efter en resa.

Har hämtat hit min gamla gitarr tillslut. Förvånad över att jag fortfarande kan spela Den blomstertid nu kommer. Lätt som en plätt ju. Jonas har fått för sig att börja spela. Han kan redan Spanien och Kalinka. (Höhö)

Kommentarer
Postat av: J

Jag kan Björnen Sover också

2009-07-31 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0