Blåbärspaj...

... pågång. Mamsen ringde o berättade att hon plockat massor med blåbär idag och bjöd in sig på fika hos oss ikväll. Härligt. Blåbärspaj is the shit. Och blåbärscheesecake och blåbärsmuffins och blåbärs... aah, allt med egenplockade blåbär = mumma!

Kollade vädret för Turkiet imorse, eller närmare bestämt över Antalya (vi landar ju där) och skrek rätt ut. 40 grader på dagen och 30 på natten!!! Herregud, tänkte jag. Men sen hittade jag att det gick att kolla direkt på Marmaris, dit vi ska, och suckade... Där var det ju endast drygt 30-35 grader på dagen och knappt 25 på natten. Skit liksom. Vilket slag i ansiktet!

Eller kanske inte.. det är säkert varmt det också. Om inte, så tror jag faktiskt att det blir lite varmare tills vi åker. Har för mig augusti är deras varmaste månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0