Fredag... Igen??

Så var det fredag ännu igen. Veckorna flyger förbi. Halva sommaren har gått, känns ju ganska deprimerande alltså. Undra om det kommer värme igen. Men det måste det väl göra, kan ju inte vara över ännu...

Igår var det en lång lång dag på jobbet. Men av nån märklig anledning gick de hyfsat fort. Vi iaf skjuts hem så att jag slapp gå i spöregnet, som jag fick göra på morgonen. Hemskt. Sen provade vi att beställa pizza från onlinepizza.se, helsmidigt. Ångra dock att jag tog spenat på min pizza. Förmodligen hade de använt sig av fryst spenat och lagt på, då den var äckligt ljummen i förhållande till resten av pizzan. Annars var den smarrig.

Jobba idag igen. O imorn, sen är jag ledig en dag efter 9 dagar i sträck. Najs. Då åker vi till Söderköping, som sagt. Hoppas på fint väder. Förra sommaren vi var där var det på gränsen till för kallt för att sitta ute och äta glass. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0