Stress

Jag som trodde denna dag skulle bli en lugn och harmonisk dag. Men nähe, det fick den inte bli. Strax efter jag vart ned till tvättis och bokat tid till eftermiddagen, som jag hade tänkt ta tag i efter trippen till Älmsta, så ringer jobbet och vill att jag ska komma in med detsamma. Jaha, de var ju bara att strunta i utflykten och klä på sig och dra iväg. Jag som hade planerat så mycket grejer för idag. Usch, allt blev bara stressat och jobbigt. Var ju ändå tvungen att tvätta idag, har ju inga rena kläder kvar snart. Så nu har jag klämt i mig middag medan jag väntar på att maskinerna kan bli klara, sen hängda, ja sen är det bara att duscha och hoppa i säng. Så jäkla slut är jag. Jag fattar inte.

Såg fram emot denna vecka, lagom jobbmässigt och 3 dagar ledig, samtidigt som älskling har semester. Men nähe på det också, jobbar varje dag tills söndag. Och då har jag ändå inte varit ledig sen i torsdags. Bläää. Är skitglad för pengarna såklart, men tröttheten är oändlig.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0