Thank god it's Friday

Och så var det bara 3 jobbdagar kvar till lite efterlängtad ledighet (med inställningen att även en dag ledigt är också ledigt). Dagen idag var helt sjuk. Det märktes att folk plötsligt fått mer pengar i plånboken. Folk handlade som galningar. Att det dessutom va skitväder gjorde ju inte saken bättre. Eller det kanske är fel sätt att formulera mig på. Såklart skitbra att folk handlar. Men man blir helt grötig i huvudet av att stå i kassan när det är så pass mycket folk.

Skönt med fredag. Märks väl kanske inte så mycket för min del. Så kanske inte den mest passande rubriken, men ändå. En liten speciell känsla ger det ju. Blev t.ex. bjuden på smarrig middag och rosévin när jag kom hem. Väldigt fredagsaktigt. Dock var sällskapet liiite väl grabbigt för min del för att kunna slappna av. Men men. Vetskapen om att jag kommer spöa hela bunten i Singstar sen gör att det hela känns helt okej ändå.

Jahaa.. nä, om jag skulle ta och leta fram öronproppar tills ikväll när det är dags att sova. Känner på mig att det blir omöjligt utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0