090608

Idag har jag arbetat. Full rush. Jag har bl.a. märkt upp rean och på en gång känner jag hur jag bara vill köpa hur mycket som helst. Saker som jag förmodligen inte ens hade tittat på, men nu bara för att det är på rea så måste jag ha. Typiskt mig. Dumt köpbeteende som jag måste sluta med. Dessutom har jag gått runt och irriterat mig på alla tonårstjejer som sliter och slänger med allting, kastar kläder ut-o-in i högar på golvet i provrummen, sprutar ned allt och alla med parfym och dessutom är onödigt otrevliga. Usch. Var tvungen att lätta lite på mitt hjärta. Sen finns det självklart alla andra som är superrara och trevliga såklart. Det är inte att förglömma.

Då mina stackars ben är ovana att stå upp (i fel skor) i så många timmar har jag förbaskat ont i dem, känns som att det inte går att fälla ihop dem. Men det där vänjer de sig vid i sommar. Hoppas jag.

Nu har jag klämt i mig en macka med brie-ost och kalkon. Den satt fint. Tänkte ta och vila en stund, är så sjukt trött. Sov nog alldeles för få timmar inatt. Kunde varken somna igår kväll eller somna om efter jag vaknade imorse vid 6-7.

Har dock lovat att fixa middag till strax efter 20. Hmm, får se hur det blir med det. Sover jag så sover jag.

För guds skull, jag får INTE missa finalen i Project Runway ikväll. Spännande ju. Kanske skulle ställa nåt alarm för säkerhets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0