20.38

Idag har jag knegat några ynka timmar. Trevligt faktiskt. Men mindre trevligt att ta sig till och från jobbet i spöregnet. Då jag inte äger en regnjacka så blev jag riktigt blöt. Usch. Regnjacka är något jag borde investera i. När jag kom hem i pisseblöta byxor så hade jonas kirrat middag. Stekt ris med ananas, cashewnötter och kyckling. Lite Thailandvibbar över det. Duktig karl.

Nu är jag trött i mössan, sov ruggigt dåligt inatt, dels pågrund av regnsmattret utanför fönstret och sen alla dessa ambulanshelikoptrar som flyger över oss titt som tätt. Speciellt under senaste veckan har vi kunnat höra den mer än under hela vårt boende i lägenheten. Sjukt.

Fredag imorn. Najs. Sen helg. Najs. På lördag firar vi vår 3-årsdag i efterskott. Eller nåt. Vi kan säga så iaf, sen om vi gör nåt speciellt eller inte.

Igår beställde jag mig en spikmatta. Kunde inte hålla mig. En grön och fin. Den lär dyka upp redan imorn, kul på jul. Den lär göra underverk för mig. Jonas också för den delen. Men den är min, du får inte låna.

Kommentarer
Postat av: J

Jag behöver inte låna din.

Jag har gjort en egen av disktrasor och häftstift.

2009-06-05 @ 08:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0