Firrepinnar

Har precis krubbat i mig en portion potatismos med fiskpinnar. Något jag är löjligt förtjust i. Då det inte är Jonas favorit så får jag passa på när han är ute ur lägenheten. Blir lite fiskpinne-kalas för mig själv här hemma. Samma med potatis, köttbullar (i mitt fall kycklingbullar), lingonsylt och brunsås. Aaaah. Sjukt gott. När jag var var en liten knodd så kunde jag önska mig det till födelsedagsmiddag. Speciellt när allt var skurit i små bitar och blandat till en sörja. Då var det bara att sleva i sig. Mumma.

Hmm... På vår 3-årsdag så sitter jag hemma själv i soffan framför tvn, i mjukisar och käkar fiskpinnar. Känns inte helt hundra när jag tänker efter. Kanske en kanelbulle från frysen på det. Då... då känns det okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0