Fiskpinne

Det blev inte 14.30, det blev inte 16 det blev ända till 18 jag jobbade idag. Måttligt skönt när man egentligen är inställd på en kort dag. Sov alldeles för lite inatt gjorde jag också. Ska inte dricka sådär mycket kaffe igen, iaf inte på kvällen. Efter jag lämnat kneget for jag till Ica för att införskaffa frimärken. Fick även 2 tjusiga "sommarpåsar", som han så fint kallade det, på köpet. Snajsigt. Sen ringde mamma för att berätta att de kommit till Arlanda, så hon dyker väl upp här senare. Kul kul. Hoppas på presenter! :D

Fossingarna värker, så sitter i skrivande stund i schäslongs-delen i soffan (va den är bra att ha ibland) med benen på spikmattan. Innan hade jag bara fotsulorna och det känns redan bättre. Tror jag. Får väl se när jag reser mig härifrån.

Pratade med en praktikant på jobbet idag, har aldrig riktigt hunnit med det tidigare då vi verkar gå om varandra hela tiden. Iaf. Vi är lika gamla och hon är gravid med en bebbe. Jösses säger jag bara. Lustig känsla när jämngamla går och skaffar familj. Själv känner jag mig pytte fortfarande. Fast kanske dags att inse, att så inte är fallet. Hur som helst. Mysigt och spännande för henne, måste jag säga. Tänk den dagen det börjar gro en bebbe i mig. Läskigt. Kommer inte våga röra mig.

Nu. Ringa och fråga Jonas om det är okej att jag steker fiskpinnar till mig.

Kommentarer
Postat av: J

Vadå om det är okej?

Du behöver inte fråga mig om allt du ska göra

2009-06-22 @ 19:30:32
Postat av: Alexandra K.

Meeh, det var ju INTE så jag mena. Du vet hur jag mena. Om du också ville ha eller inte.

2009-06-23 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0