Fredagsmys!

Så var det redan fredag igen. Känns som att det var fredag precis. Känns som att det är fredag hela tiden. Eller nej, det känns som att det är typ tisdag hela tiden, iaf oftare än fredag. Fast nä, tisdagar är bästa tv-kvällen och det känns som att jag väntar på den hela veckan. Så det känns inte logiskt. Onsdag kanske.

Igår blev det en liten spontansväng till Arninge och Täby med Cissi. Mycket trevligt. Arninge förvånade må jag säga. Tjusig solstol inhandlades på Rusta och en mycket mysig, fast lustig tröja på Lindex. På rea dessutom. Sånt gör mig glad. Sen råkar det alltid följa med lite andra diverse grejer hem. Tyckte det kändes bra att handla när det faktiskt fanns pengar på kontot för en gångs skull. Sen att det var skatteåterbäringen som fyllde kontot, som jag strängt sagt åt mig själv att den skall sparas, det är ju en helt annan sak.

När vi var hemma igen så spelade vi lite på vårt wii som bara står och dammar här hemma. Vi ville ju så gärna köpa vårat, sen när vi väl fått hem det spelade vi dag som natt för att sen typ glömma bort det. Dags att köpa något nytt spel helt enkelt. Vi spelade lite på Cissis Brawl. Det var skojigt, även om jag inte är riktigt haj på alla knappar och trycker på allting typ samtidigt. Men det visade sig att gå ganska bra ändå. Lyckades vinna när man slogs mot varandra. Med mina duktiga Ice climbers, från gamla Nintendo. Vi hade faktiskt det spelet till vårt Nintendo för längelängesen. Nu vet jag inte vart det tagit vägen. Trist. Det var jag ändå någorlunda bra på. Fanns liksom bara 2 knappar och själva styrknappen att välja på. Dock har jag hederliga Supernintendo i en låda någonstans. Yoshi's Island var mitt bästa. Kanske något att plocka fram. Fast nä, vid närmare eftertanke, har jag ju samma spel i mitt Nintendo DS. Om jag kanske skulle ta och spela lite. Har knappt kommit någonvart på det, Yoshi's Island alltså. Hade kommit superlångt på Jonas DS som jag slarvade bort i Thailand. Grämer mig fortfarande för det där. Sjukt irriterad blev jag på mig själv. Dock har han förlåtit mig och vi nu köpt ett varsitt. Men ändå. Hoppas för tusan att ungarna på stället vi bodde på blev väldans glada. Trist för dem att de inte fick tillhörande laddare. Hehe! Rätt åt dem.

Jaja, kanske frukostdags nu. Eller nån slags brunch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0