Fredagen den tjugosjätte.

Äntligen fredag. Eller mja, har väl inte direkt sett fram emot denna dag mer än nån annan denna vecka. Kändes märkligt att skriva ut 26 i bokstäver. Blev nästan osäker på stavningen. Ville lägga till ett i. Alltså tjugiosjätte. Jag tror nog att jag säger det så. Men så himla fel det ser ut. Jaja. Snart är juni slut. Känns ju himla märkligt att det redan snart är juli. Scheeesus. Som jag brukar säga.

Idag kanske jag skulle ha jobbat, då det är så förbaskat många sjuka. Ville egentligen inte då jag hade planerat att åka till sthlm. Så skrev en tjusig lapp när jag slutade igår att om de ville jag skulle in och jobba får de ringa innan 9, annars åker jag iväg. Har inte fått nåt samtal, så nu är det bara att bege sig iväg. Möta upp syrran och se vad hon har för planer. Spännande. Men att fara runt i staden i 27 graders värme känns inte helt okej, då ska man pressa på stranden. Men får ta det på söndag istället. Har ingen aning vad jag ska sätta på mig heller, har liksom glömt bort hur man klär sig på sommaren. Men jag trotsar värmen och drar på mig jeans. Känner inte för att visa mina likbleka och lurviga ben.

Tjillevippen!

Michael Jackson är död. Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0