Måndag, lundi, monday, lunez

Måndag hela veckan..

Tack och lov inte, men lär nästan kännas så då jag jobbar typ varje dag denna vecka. Men det är bara najs. Synd bara att man missar denna sjuka värme som är just nu. Inge kul att jobba i värme, iofs har vi ganska så svalt på jobbet, men blir varm bara jag rör ett finger. Blä. Har parkerat på balkongen sittandes på våra fina nya sittdynor till balkongstolarna. Har kännts lite väl träigt att sitta direkt på våra små stolar. Detta gjorde susen, vilket klipp jag gjorde! På rean på Åhléns, vad annars liksom.

Inväntar sambon som jag förmodar kommer hem med världens bästa idé på vad vi ska stoppa i oss till middag. Hoppas det inte blir en brakmiddag, pallar inte riktigt det så sent. Eller jag gör väl egentligen det, men magen blir inte glad på mig.

Den som lever får se.

Klockan åtta får jag flytta på mig till soffan, iofs så ser man tvn från balkongen, men blir inte riktigt samma sak. Är helt inne i Momma's boys på trean. För typ 2 helger sedan körde de repriser på det och jag fastnade totalt. Nästan lite väl pinsamt för att erkänna, men va tusan.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0