Pissväder

Fick precis sms av mamsen om att de hade kommit fram och hittat till ett hotell, de hade bara flygresan ned, så det var ju skönt att höra. Sitter i soffan och roar mig med Americas funniest homevideos för tillfället med katten bredvid mig. Stackarn, hon verkar inte kunna slappna av för en sekund. Vår lägenhet är ju hyffsad lyhörd och ljuden runt omkring är ju inga hon är van vid. Nu hördes nåt i trapphuset och hon springer iväg med en gång, förmodligen in i badrummet och lägger sig i duschen, det var där jag hitta henne för en stund sen. Oj oj, hur ska denna vecka gå, det undrar jag. Vill inte lämna henne själv.

Deprimerad jag blir av detta skitväder. Eller just nu regnar det visserligen inte, men så ofantligt trist. Fick för mig igår kväll att jag behöver skaffa mig ett par gummistövlar, då kanske man skulle uppskatta regnet på ett annat sätt. Hittade ett par fina svarta med blommor från Viking, dessutom på rea på nån sida, men då fanns såklart inte min storlek. Sen hitta jag samma stövlar på en annan sida, i min storlek, men inte på rea. Suck, fullt pris är inget jag har råd med. Kan inte någon vänlig själ ge mig??


Bild från www.brandos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0