Shakti spikmatta

Först såg jag dem på tradera, sen har jag läst om dem här och där och så provade jag några sekunder hemma hos Cissi i lördags (där jag för övrigt var på grillfest, mycket mycket trevligt! kubb, grillat, vinbrännboll, sangria från pet-flaska, vattenpipa, klappa kossor, slicka saltsten - men det är annan historia) och nu är jag fast. Dock provade jag den i lite för onyktert tillstånd för att minnas hur det kändes. MEN, jag måste ha en. Kostar gör dem ju, men tror att det kan vara värt det då de ska hjälpa mot lite allt möjligt..

Nån som vill köpa en till mig? Snälla?



De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.

Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.

Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.

Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm.

Bilder och text från www.bodystore.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0