Tråkig måndag

Min hals mår inge bra idag, den svider och det är svårt att svälja. Stackars hals. Trist väder ute också, ingen lust till nånting. Katten har gått och gömt sig under vår säng och hon har legat där nästan hela dagen. Äntligen sällskap här hemma, tänkte jag, men tji fick jag. Hon vill inte umgås med mig. Har försökt locka fram henne med hennes borste som hon gillar, men inte ens det funkar.

Tömde kattlådan tidigare idag också, vet inte om jag gjort det tidigare i mitt liv (som alltid innehållit katter), blev förvånad över hur många bajspluttar hon tryckt ut på mindre än ett dygn. Hon kanske är nervis fortfarande och därmed dålig i magen. Vad vet jag.

Har även varit en sväng och inhandlat lite mat för att fylla kylen. Äntligen har vi mjölk igen, då menar jag mjölk som inte har utgånget datum, så tänkte jag skulle fixa mig en kopp kaffe i hopp om att få lite energi.

Nu repris av Privileged, vilket jag halvt om halvt missade igår då jag hade fullt upp med katten och mor som var på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0