Valvaka

Filmen är slut, självklart hade jag ju fel. Nedrans också. Trodde stenhårt på min teori.

Kollar nu valvakan på tvåan, reagerade lite på att Maud kommer in och är helt klädd i rött? Hur tänkte hon då, hon hade t.o.m matchat med rött läppstift. Menar såklart inte att hon ska stödja sitt parti genom att välja grönt läppstift, men ändå. Sen dyker Göran Hägglund upp med rödprickig slips? Snart ska tydligen Reinfeldt visas i en liten intervju, undrar vad han kan tänkas ha valt för outfit dagen till ära. Jag väntar spänt.

Nu visar de en liten "behind the scenes", där han kommer i sin flådiga bil. Nä, även han har valt en röd slirre. En randig sådan.

Är det bara jag, eller är det inte lite lite märkligt?

En annan sak som nu slår mig är att alla på tvn verkar ha röda slipsar? Alla karlar alltså. Förutom en ser jag nu, han har valt en blå.

Röda slipsar kanske är lite av en trend bland karlar just nu? Vad vet jag. Herr(gubb)modet är inte direkt något jag håller mig uppdaterad om.

UPDATE: 2 blå slipsar ser jag nu. Eller om det var samma gubbe? Dock ser den här lite yngre ut än den förra jag såg. Så kan omöjligt vara samma. Varför bryr jag mig? Det är en annan fråga jag ställer mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0