090317

Började inte jobba fören kl 16 idag, så låg i soffan hela förmiddagen och läste ut boken Mina Hemligheter och hur bra var den inte då? Åh, den var ju hur bra som helst. Visst att den var ganska så förutsägbar, men det gjorde liksom inget. Den var så mysig och romantisk. Blev nästan lite ledsen när den tog slut, svårt att välja vad jag ska läsa härnäst som kan vara lika bra. Funderar på Luftslott av Sheila O'Flanagan. Vi får se.

Har en sån sjuk träningsvärk i rygg, axlar och armar. Då kan man ju kanske tänka sig att jag har varit duktig o tränat. Men nej nej, jag har bara kört stenhårt på Wii i helgen och igår. Vadå otränad. Min stackars kropp och muskler som just nu lever i chock. Imorse kändes det nästan som om jag inte skulle kunna ta mig ur sängen och att klä på mig var riktigt klurigt.

Imorn bär det av till hufvudstaden med mor. Lite sjukhus- och frisörbesök skall göras. Sen även till syster för att äta oss mätta. Sen tänkte jag även ta en sväng förbi Panduro för att se om jag kan införskaffa något trevligt pyssel som jag sysselsätta mig med framöver.

Nu, Desperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0