090326

Var och hämtade ut mitt paket från Panduro som vänligt nog dök upp idag, trots felsortering. Blev mycket glad och slet upp kartongen, men så märker jag att jag visst gjort lite missar. Råkat ta fel färger och så, men det är väl okej antar jag. Det blir nog bra ändå. Har inte börjat pyssla än, har jobbig huvudvärk, men det kanske är mitt skaparhuvud som har fått skaparabstinens. Dags att sätta igång antar jag. Så kanske det försvinner.

Har även lovat Jonas att middagen ska stå färdig när han kommer från jobbet. Har inte riktigt klurat ut vad det ska bli, men nästan. Hoppas han blir nöjd. Får ju ofta höra att jag har konstiga åsikter när de gäller mat och vad som passar ihop eller inte. Fattar inte, mat är ju bara mat. Blandas ju ändå i magen. Lingonsylt till makaroner är inte konstigt.

Time to go pyssling and knåping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0