Alltid är det något.

Imorse försov jag nog mig för första gången i mitt liv. Skulle vara klar 7.45 men när mamma ringde 7.20 så ligger jag fortfarande och sover. Så det var bara o slänga sig ur sängen. Jag som i normala fall går upp mellan 1-1,5 timme innan jag ska iväg, blev ju otroligt stressad. Men det gick faktiskt och vi kom iväg i tid.

Träffade syster och käkade frukost på deras gömda Wayne's som ligger allra högst upp och längst i i Mio-affären på Sveavägen. Knasigt läge. Sen var vi hit och dit och här och där.

Hämta ut mitt H&M-paket idag och blir så irriterad. Mitt kuddfodral jag beställde fick jag inte, istället skickade de en jävla kökshandduk. Men har skickat iväg ett argt mejl nu.

Och inte nog med det, har en ruggig huvudvärk, är hur trött som helst och träningsvärken sitter fortfarande i. Ingen bra dag för mig idag.

Bara en massa gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0