Jordtimme

Idag har jag jobbat. Kommit hem. Och nu sitter jag här med en hejdundrande huvudvärk. Jäkla huvud.

Jaha, Earth hour ikväll. Hade tänkt släcka ned hela lägenheten, men nu när det visar sig att jag ska vara själv så känns det inte lockande längre. Utan mera läskigt. Mörkrädd som jag är (Fast bara när jag är själv... eller.. lite annars också, ganska mycket. Det går i vågor) kommer väl ligga under täcket och skaka av rädsla. Nä, så illa är det väl inte. Men kanske skulle övertala Jonas och stanna ändå. Får se.

Dessutom så går vi ju över till sommartid inatt. Lite jobbigt att missa en timma. Kommer ju behöva min sömn inatt då vi drar till Kungsberget imorn. Då måste jag alltså gå och lägga mig ännu tidigare. Bökigt. Fast kanske slocknar vid 9 kväll ändå. Är ju inte helt ovanligt för att vara mig. Igår klara jag mig till åtminstone tio tror jag. Minns inte riktigt. Kanske var tidigare ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0