Nä, om man skulle ta och...

... skriva ett riktigt första inlägg.

Har gått och dragit på det i flera dagar nu, men jag har skyllt på att jag saknat den där "inspirationen" som visst verkar vara ganska viktigt, om man som jag, läser en hel del andra bloggar. Nästan lite för många för att vilja erkänna. Men jag vet inte, kanske för att det är roligare att läsa om någon annans liv än att skriva om mitt eget, vilket känns ganska så innehållslöst just nu. När man jobbar arslet av sig så längtar man efter att bara få vara ledig, men när man jobbar (på tok för) lite, så längtar man efter att jobba. Konstigt det där, aldrig är man nöjd.

Nöjd, nöjd, nöjd... mannen här är väldigt nöjd.. nöjd, nöjd, nöjd... han är glad för han är nöjd!

En liten sång jag knåpade ihop, tyckte den var passande (eller egentligen inte). höhö. Vill också vara glad för jag är nöjd.

Nä, nu ska jag dra ett varv med dammsugaren, då kommer jag bli nöjd. Jag skulle kanske t.o.m ta och torka golvet i köket, Jonas lyckas alltid kleta ner så att det blir massa fläckar, och så samlas allt damm vi har i lägenheten just i de fläckarna och så torkar de ihop. Så blir det nån slags svart torkad-kladdig-gegga-mojja av det hela. Lite halväckligt måste jag säga att det är. Men men, jag ska nog fixa det. Som jag fixar det mesta. Skruvade t.ex. upp en gardinstång alldeles själv häromdagen, blev finfint!
 
Detta blev ju mest ett meningslöst dravel. Men jag fick iaf pressen på mig att städa, Jonas, om du ser det här o kommer hem till ett icke städat hem, då.. då.. händer väl egentligen ingenting skulle jag tro, men jag får iaf känna mig nöjd!

nu får det allt räcka. hej, hej, hemskt mycket hej.

Kommentarer
Postat av: J

Var det verkligen du somj knåpade ihop den där sången?



Vad för svarta fläckar? Jag är oskyldig.

2009-03-11 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0