090529

Höll på att tapetsera hemma hos mor fram till halv elva igår. Innan var vi lite nervösa om hur resultatet skulle bli, men ack så snyggt det blev. Riktigt imponerad blev jag faktiskt. Lite avis är jag på tapeten, men vi har ju fina väggar här hemma också. Faktiskt.

Imorse fastna jag vid ett sånt här tävlings/ord/ring-in-program. Tittar man för länge så fastnar man och man bara måste få veta vad det rätta svaret är. Den här gången så var det en stor ruta med massa olika bokstäver, och i där så skulle man hitta bilmärken och så kunde man vinna pengar om man sa just det bilmärke de sökte. På slutet när fortfarande ingen hade kommit med rätt svar så blir man ju bergis på att man själv har det rätta svaret. Självklart så ringer man en gång och hoppas, men det känns ju helt omöjligt att kunna komma fram, även om man ringer flera gånger... Som jag råkade göra. Sen visade det sig att jag visst inte hade rätt svar, jag trodde på subaru och mercedes. Men det som de sökte var adam och byd. Aldrig, aldrig hört nåt sånt förrut. Taskigt.

Jaja, snart skall jag bege mig ned på stan där lunch på chinarestaurangen väntar. Najs.

Efter det, eller några timmar efter det blir det att jobba som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0