Djurtema

Spånar vidare på mitt lilla djurtema jag verkar ha haft idag. Fågelfrön, min tjusiga, men ack så simpla header jag knåpade ihop, och tillsist marsvinet Kurt.

Jo, alltså, vill så gärna ta min idé om tatuering till verklighet. Eftersom det är en lite jobbig grej att göra så är det ju inget man (jag) tar tag i i första taget. Min första (och enda) hade jag ju syster som moraliskt stöd t.o.m vid bokning av tiden. Men iaf, verkar ju förstås dumt nu när sommaren snart är här. Får bli till hösten. Men det är hur som helst någonting djuriskt. Jag som är så himla djurisk av mig. Inte. Men jag gillar min idé.

Kommentarer
Postat av: J

Härliga Inlägg!

Jag vill ha ett husdjur!

2009-05-07 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0