Men alltså...

... var tog Kurt vägen? Satt och tittade igenom en himla massa gamla bilder och Kurtan dök upp. Minns faktiskt inte vad det blev av han. Kanske inte så konstigt att jag inte minns, det var ju trots allt 3 år sedan. Förmodligen ett tecken på att man håller på att bli äldre.

Men oj, oj oj. På tal om det här att bli äldre. Så lustigt. Innan jag hittade bilden på Kurt så fick jag en plötslig uppenbarelse. Hux flux så får jag ett starkt sug efter att börja sticka. Har väl nästan aldrig gjort det (vad jag vet) tidigare, men nu så är jag helt inne på börja. Med andra ord, ännu ett tecken på att jag börjar bli till åren. T.o.m Kurtis päls känns inspirerande. Måste börja snarast.


Kurtan, tänker på dig, var du än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0