Remember me?

Läste ut Mitt nya jag av Sophie Kinsella igår. Känns som om jag precis började med den, och nu är den slut. Den var bra, men inte riktigt i närheten av Mina hemligheter. Trodde nog att det skulle hända lite mer, hon låg ju på sjukhus mer än halva boken. Kanske inte riktigt, men det kändes så. Ska läsa Karriär och köksbesvär snart, när den kommer på lådan. Även fjärden boken (ääntligen) i shopoholic-serien. Hmm, undra vilken jag ska börja med. Klurigt. De lär väl dyka upp nästa vecka, kanske att jag hinner med nån bok innan dess. Har alldeles för många i hyllan som inte blivit lästa än. De känner sig nog lite ledsna.

Hur som helst, ser verkligen fram emot när Mina hemligheter blir film. Hoppas det inte dröjer allt för länge.



http://www.bokia.se/jackets/large/70/9789173514170.jpg
Bilder från www.bokia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0