En rätt så effektiv dag... tror jag

Känns som att självdisciplinen var på topp idag. Om inte på topp så åtminstone ganska hög iaf. Lyckades plugga en hel del inför tentan nästa vecka. Så jag känner mig nöjd. Förbjöd mig själv att sitta i vardagsrummet med risk för att fastna i tvn så jag höll mig i sängen hela långa dagen med pauser för att hämta nåt ätbart. För att sedan förtära även det i sängen. Det är mycket kvar än, men jag har ju tiden på mig. Idag har jag bland annat nötat in ögats anatomi, alla delar och hinnor i ögat och var de sitter. Och det är en hel del kan jag säga. Bara allt inte är bortglömt tills nästa gång.

I helgen lär det ju inte bli speciellt mycket plugg då jag skall infinna mig på arbetet större delen av helgen... känns det som. Överdriver kanske något. Men nästan. Fast det ska självklart bli lite kul också. Ett bra tag sedan jag jobbade nu. Lär ha hänt en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0