...............................

...............huvudet värker, kroppen värker. Allt värker.

Har kännt mig något otroligt stressad hela denna jobbiga vecka. Men nu är det över minnsann. Eller nej, nu väntas en hel helgs jobb. Jaja, bortsett från det så är skolveckan över för denna vecka. Det tackar vi för.

Plugg, plugg och åter plugg. Men jag tror att tentan gick bra. Det kändes helt okej ändå. Och vilken lättnad det var att få åka hem efter jag lämnat ifrån mig papprena. Trodde jag, sen bröt huvudvärken från helvetet ut. Fy jösses.

Trotsade värken och klickade runt på alla möjliga sidor, bland annat H&M som hade 10% på allting idag. Gjorde om beställningen jag gjorde för ett tag sedan för att tjäna några kronor. Sen tittade jag på Mandeldesign (en mycket trevlig liten webshop) och hittade finaste jeansen nånsin (typ). Inte alls nåt jag vanligtvis skulle ha tittat på, men dessa var hur fina som helst. Ett litet knapptryck ifrån en beställning som en belöning till mig själv efter tentan, men nää... ångrade mig. Måste . Sluta . Göra . Av . Med . Pengar. Att jag dessutom belönade mig själv med shopping redan i tisdags (innan tentan!!) gör inte saken bättre. Känns som att jag inte har nån hejd längre.

Jonas? Du kanske vill ge mig dem som en belöning? Snälla? :)

Kommentarer
Postat av: J

Självklart vill ja det.

Vet däremot inte hur jag ska få råd med dem..

2009-11-26 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0