Måndag

Ja, nu var det visst ett tag sen jag skrev något sist... tiden har bara sprungit iväg tycker jag, knasigt det där.

I helgen for vi iväg till Arninge. Tittade lite efter julgranar bl.a. Sen var jag ute efter en bra mössa, men kom hem med två. Egentligen lite onödigt men Jonas hetsade mig; "Köp, köp, köp". Så vad skulle jag göra?

Hittade äntligen min alldeles speciella efterlängtade ljusstake. Vet inte i hur många affärer och hemsidor jag letat, men nu fann jag den tillslut på Willy:s i Arninge. Fanns inte så många kvar så jag tog den som såg finast ut. Trodde jag. När vi kom hem upptäckte vi att en av ljusen är kortare än alla andra. Irriterande. Iofs så var de andra inte speciellt fina, med sprickor i träet och fläckar i färger. Jaja, huvudsaken att jag äntligen hittat den nu. Tror jag kan leva med det för korta ljuset.


Förutom staken tittade vi som sagt efter julgran. Hittade ingen som kändes bra, lite dåligt utbud i affärerna än så länge. Får kolla lite till. Men jag tror iaf vi har en reserv/i-värsta-fall-gran på Rusta för ett mycket överkomligt pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0