You say you wanted more, what are you waiting for? I'm not running from you.

Sitter och chillaxar (höhö). Jonas sitter med sitt ständiga tv-spel och jag spelar gammal härlig musik på Spotify på högsta volym. Iofs så är högsta volym på min dator inte speciellt högt utan en mer lagom och behaglig volym. Men det låter ju bra att säga på högsta volym.

Idag har jag jobbat(sjuuukt mycket folk). Segt som sjutton var det att ta sig ur sängen imorse. Kom inte i säng fören efter ett i natt och somnade väl ganska så sent därpå. Ville inte gå och lägga mig tidigare heller då sängkamraten inte kommit hem. Så satte igång Twilight nångång efter elva för att ha nåt att göra. Ville iofs se den en gång innan New Moon, så det var ganska passande eftersom vi var och såg den på bio ikväll. Vi och alla tonårstjejer. Hehe. Kanske inte riktigt, men nästan. När filmen precis kommit till slutet var de nån som tjöt rätt ut; Va? Slutar den nu??? eller okej, minns inte exakta orden men typ så, helt förtvivlat. Hörde många som tyckte det var ett dåligt slut. Tyckte minnsann inte jag. Slutade precis som den skulle, så jag är jättenöjd. Nu efter att ha sett filmen fick jag mer lust att kämpa på med tredje boken som jag inte ens kommit förbi mitten i. Dags för det nu. Om jag skall klara mig tills nästa film kommer på bio. Typ i början av sommaren 2010.... Åh!

Lyssnar i denna sekund på de gamla favoriterna 30 seconds to mars, därav rubriken. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0