091009

Jahapp. Denna dagen började relativt tidigt med tvättstuga. Såå roligt. Inte. Men nu är det klart och ska hämtas runt 14. Hela åtta maskiner blev det, fattar inte hur vi kan få ihop så mycket tvätt, eller åtminstone så många olika sorters tvätt som kräver en egen maskin.

I tisdags blev det en lång dag i skolan och i onsdags var jag ledig. Satt då från åtta på morgon till kvart i fyra på eftermiddagen och målade 3 olika motiv. Jösses. Glömde bort att äta och fick ryggont. Sen blev det en snabb runda på marknaden. Köpte ett halvt kg marknadsgodis. Det var det enda.

Igår kände jag mig väldigt okry och stannade hemma från skolan. Kurerade mig med te, vila och en hel del avsnitt Sex & the City.

Tvättat, diskat, dammsugit, städat badrummet... man hinner visst en hel del om man är effektiv. Vilket inte är min starka sida i vanliga fall. Men plötsligt händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0