091013

Men asch då... jag är som är lite av en siffernörd missade att uppmärksamma datumet 091011. Kom på det nu när jag skrev 13. Jaja. Får uppmärksamma nästa roliga datum. När det nu kan tänkas bli.

Idag har det varit en lugn skoldag. Var där till typ halv 12 och åkte hem vid 14-15, minns inte riktigt. Hade i uppgift att slipa ned diametern med 1 cm på ett mineralglas. Vi har slipat plastglas innan och det kändes relativt lätt. Men mineralglas var desto klurigare. Flög lite glasflisor hit och dit och ja... Tid tog det också. Höll väl på med mitt glas i cirkus en timma. Att bara stå rakt upp och ned i en timme helt inne i sliperiet gör att man blir lite halvslut efter.

Sen har jag även gjort något så spännande som att hämta Jonas på jobbet. Inte skulle väl han få traska hem i detta ruskväder. Helt galet äckligt väder det har varit hela dagen. Hoppas det blir finare tills imorn då vi, som vi bara kom på mitt i middagen, ska åka till Stinsen och handla järnet, trots att varken jag eller Jonas har pengar. Men det blir nog finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0